wtorek, 25 listopada 2008

Podlotki

Lubię wracać do swych starych zdjęć. Zawsze coś mi nowego wpadnie. Tym razem padło na podlotka kwiczoła i gąsiorka.
Pierwszy mój bohater został sfotografowany na Białostockich Plantach. I było to chyba jedno z pierwszych zdjęć, które miało przyzwoicie odcięty obiekt główny od tła. Nie mówiąc, że było to również pierwsze zdjęcie ptaka, gdzie ów on wypełniał całkowicie sobą cały kadr.

Kwiczoł (Turdus pilaris). Data wykonania: 01.05.2007 ; Miejsce wykonania: Białystok - Planty

Drugi bohater dzisiejszego posta ujawnił się na wsi u mojej rodziny. Udało mi się go wpatrzeć podczas karmienia. Po tym spotkaniu doszedłem do wniosku, że jednak gąsiorków jest trochę, tylko trzeba się lepiej rozglądać ;)

Gąsiorek (Lanius collurio). Data wykonania: 12.08.2007 ; Miejsce wykonania: Grodziszczany koło Różanegostoku

Brak komentarzy: