niedziela, 23 listopada 2008

Pierwszy śnieg

Dzisiejszy poranek przyniósł niespodziankę. Spadł śnieg. Może nie w takich ilościach jak na zachodzie Polskie, ale jednak jest. Jest również ujemna temperatura. Zaglądam przez okno w kierunku karmika: już kolejka gości czeka :). W ciągu 10 min już byłem na zewnątrz. Podsypałem kolejną porcję karmy: mieszkankę pszenicy, owsa, rzepaku i słonecznika. Nawet nie zdążyłem się zbytnio oddalić, gdy pierwsi goście pojawili się za "stołem". W ciągu 1 godzinnej obserwacji przy mojej stołówce znalazło się:
- 10 bogatek
- 3 mazurki
- 1 modraszka
- 8 dzwońców (ale nie widziałem, by zlatywały do karmika)
- 2 sójki
- 3 sroki
- 7 kawek

Mi udało się "ustrzelić" znów tylko bogatki...

Bogatka(Parus major). Data wykonania: 23.11.2008 ; Miejsce wykonania: Białystok

Bogatka(Parus major). Data wykonania: 23.11.2008 ; Miejsce wykonania: Białystok

Brak komentarzy: